واحد بازرگانی، بازاریابی و فروش یکی از ارکان اصلی شرکت محسوب شده که از بخش های چون بازاریابی و توسعه بازار، بازرگانی خارجی، فروش و خدمات پس از فروش تشکیل گردیده که در ذیل شرح وظایف به اختصار ارائه میگردد.
واحد بازاریابی و توسعه بازار در راستای تقویت بانک اطلاعاتی و تامین مشتریان جدید، با توجه به احاطه کامل برشرایط حاکم بر بازار و همچنین بررسی تغییرات محسوس و غیر محسوس در اقتصاد کشور، اقدام به برنامه ریزی و ارائه طرح های کارشناسی جهت تامین و پوشش نیاز مشتریان بخشهای مختلف می نماید.
بخش فروش شرکت همواره سعی در برقرار کردن ارتباطی مستحکم با مشتریان خود دارد. ما معتقدیم که صداقت اولین رکن هر ارتباط سازنده ای است. این بخش علاوه بردریافت سفارشات، شناسایی و درک نیازهای مشتریان سعی در ارائه بهترین راهکارها برای مشتریان نموده است.
شرکت به منظور ارائه خدمات پس از فروش به خریداران و حمایت از ایشان، با کمک کارشناسان متعهد و زبده خود پس از بررسی مشکلات بوجود آمده، آماده ارائه سرویسها و تعمیرات مشمول خدمات پس از فروش شرکت می باشد. شایان ذکر است که کلیه تعمیرات و سرویسهای ارائه شده از سوی این شرکت با انجام تستهای قبل از تحویل محصول به مشتریان تحویل می گردد.